[BSD] openbsd transparent pf

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Május. 7., P, 13:34:06 CEST

Robert Nagy wrote:
> Nem sose tudom mit beszelek. Ketseg kevul. En egy idiota vagyok.
Ahhoz, hogy megerősítsem a véleményedet saját magadról nem rendelkezem
elég információval, viszont ész nélkül támadni valamit valóban nem
kifejezetten a bölcs ember ismérve.

> Az lehet, de en inkabb hasznalok olyasmit amirol tudom, hogy jo. Es
> megoldom maskeppen a problemat. Mindig van masik ut.
Amellett, hogy a zorphoz teljesen hülye vagyok, szerintem könnyen
előfordulhat, hogy az OpenBSD-vel nem tudsz megoldani minden feladatot.
Abban igazad van, hogy mindig van másik út, hiszen ilyenkor két
választásod is van:
1. nem OpenBSD-vel oldod meg
2. megírod OpenBSD-hez a szükséges funkcionalitást

> Ez az URL lehet kielegiti a problemat (nem biztos):
> http://ezine.daemonnews.org/200207/transpfobsd.html
Teljesen másról van szó. Kérlek olvass, mielőtt lehúzol valamit.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 210 1415/127