[BSD] openbsd transparent pf

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Május. 7., P, 13:06:46 CEST

Robert Nagy wrote:
> Zorp nem csak iptableshez van?? Meg amugy nem is nehogy mar valami
> szutykot hasznalj OpenBSD PF helyett.
Néha komoly kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy tudod mit beszélsz.

A pf-fel soha nem fogod tudni megoldani azokat a feladatokat, amelyekre
a zorp (és a hozzá hasonló tűzfalak) ki lettek találva.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 210 1415/127