[BSD] FreeBSD dühöngés

Fehér János feher.janos at mindworks.hu
2004. Május. 7., P, 09:26:09 CEST

Adam Szilveszter wrote:

> Ezt nem javaslom.... nem szokta gyorsitani a valaszokat. Az, hogy
> nincs valasz ket okbol szokott lenni:

> 1) Mindenki masnak jol mukodik es nem latja mi a gond nalad es lusta
> tovabbkerdezni. Ezek azok az esetek, amikor van ugy, hogy csak egy
> helyszini kiszallas hozna vilagossagot vagy az sem, de azt azert en
> sem teszem meg mindenki kedveert. Persze ha az illeto holgy es csinos
> es kedves es a macskaja tud svedul akkor mar mas a helyzet .... ;-)

Kérnék tippeket, mi lehet a gond. Amiket próbáltam:
- OS 4.8 -> 4.9
- Cyrus* rendszeres frissítése (a jobbulás reményében)
- Optimákolásmentes fordítás a cyrus* -on

De mondom, ami szomorkás, hogy nagyjából hasonló körülmények között más
rendszereken (igaz binárisból telepítve, de az FreeBSD-n nekem nem jó a
kesze-kusza
authentikációs megoldások miatt) jól megy, csak FreeBSD-n nem (a többi
BSD-n nem próbáltam,
de nem kellene újrarakni emiatt egy production servert, meg amúgy is a
szívemhez no"tt a rendszer :)

> 2) Mas nem hasznalja az adott cuccot. En pl nem hasznalok ilyen
> konfiguraciot amit te leirtal tehat intelligesen csendben maradtam,
> mert a "jah, biztos szar lehet" tipusu valaszok tapasztalatok szerint
> meglepoen negativ fogadtatasra talalnak. Pedig ott nem mondhatod, hogy
> senki nem reagalt :-)

Mit ajánlatok a következo" megoldásra:
- authentikáció domainekben gondolkodva, kerberos/heimdal nélkül
- imap/pop3 ssl-el megtámogatva, stunneles gányolás nélkül
- virtuális userek kezelése
- BSD/GPL/anyámkínja licenszu"

--
info at mindworks.hu - www.mindworks.hu -  networking : ` ügyvezeto"