[BSD] tomcat

Zoltán Becker (AM-IT) BeckerZ at amit.hu
2004. Május. 7., P, 08:35:17 CEST

Összehasonlítottam a mi konfigunkkal:

> Probalom az idevago reszeket beidezni, hogy ne
> farassozn senkit:
> <Server port="8005" shutdown="SHUTDOWN"
> debug="0">
Ez ok.

> <Connector port="8180"
>                 maxThreads="150"
> minSpareThreads="25" maxSpareThreads="75"
>                 enableLookups="false"
> redirectPort="8443" acceptCount="100"
>                 debug="0"
> connectionTimeout="20000"
>                 disableUploadTimeout="true" />
A port 8180, biztos így akartad? Az nem 8080?

>      <!-- Define a Coyote/JK2 AJP 1.3 Connector
> -->
>      <Connector port="8009"
>                 enableLookups="false"
> redirectPort="8443" debug="0"
>                 protocol="AJP/1.3" />
>      <Engine name="Standalone"
> defaultHost="localhost" debug="0"
> jvmRoute="jvm1">
Ezek nekem is ilyenek.

> httpd.conf:
> Include /usr/local/etc/apache2/mod_jk.conf
>
> mod_jk.conf:
> <IfModule mod_jk.c>
>          JkWorkersFile
> /usr/local/etc/apache2/workers.properties
>          JkLogFile  /var/log/jk.log
>          JkLogLevel warn
>          JkMount /*.jsp opal
>          JkMount /*/servlet/ opal
>          JkMount /examples/* opal
> </IfModule>
Az én konfigomban nincs JkMount. :-)

> Ezeket a jk mountokat meg nem igazan ertem, de
> hibat mar nem ir a
> logban, hogy valami nem menne.
Én sem...

> Egyebkent addig jutottam akkor (meg a leveliras
> utan nem sokkal, azota
> nem foglalkoztam vele), hogy most mar a tomcat
> valaszol weben es nem
> internal server error, hanem 404 not found
> minden jsp file-ra, viszont
> ezt egy furcsa kek csikokkal designolt oldalon
> latom, nem a standard
> apache feher alapon fekete szoveg.
Hmmm...ez érdekes. Szerintem keresd meg azt a file-t amit látsz és rögtön kiderül, melyik progihoz (apache vagy tomcat) tartozik.

Még valami: nekünk a httpd.conf-ban van egy ilyen sor is:

Redirect / http://server.name.hu:8080/servlet's_pages_path

Így ha böngészővel, port megadása nélkül mész, ugyebár a tomcat-es cuccnak kell bejönnie.

Üdv.
Zoli