[BSD] tomcat

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2004. Május. 6., Cs, 20:34:25 CEST

Hi

> Nem derült ki a leveledből, ezért megkérdem (nagyon rég volt szerencsém egy ilyen rendszert összerakni),
> hogy mit tartalmaz pl. a server.xml (asszem ez a tomcat konfigja).

Probalom az idevago reszeket beidezni, hogy ne farassozn senkit:
<Server port="8005" shutdown="SHUTDOWN" debug="0">
<Connector port="8180"
                maxThreads="150" minSpareThreads="25" maxSpareThreads="75"
                enableLookups="false" redirectPort="8443" acceptCount="100"
                debug="0" connectionTimeout="20000"
                disableUploadTimeout="true" />
     <!-- Define a Coyote/JK2 AJP 1.3 Connector -->
     <Connector port="8009"
                enableLookups="false" redirectPort="8443" debug="0"
                protocol="AJP/1.3" />
     <Engine name="Standalone" defaultHost="localhost" debug="0"
jvmRoute="jvm1">

Ha nem eleg, majd kirakom valahova webre.

> Az apache konfigjában mi van? Hogy adja át a kérést a tomcatnek?

httpd.conf:
Include /usr/local/etc/apache2/mod_jk.conf

mod_jk.conf:
<IfModule mod_jk.c>
         JkWorkersFile /usr/local/etc/apache2/workers.properties
         JkLogFile  /var/log/jk.log
         JkLogLevel warn
         JkMount /*.jsp opal
         JkMount /*/servlet/ opal
         JkMount /examples/* opal
</IfModule>

Ezeket a jk mountokat meg nem igazan ertem, de hibat mar nem ir a
logban, hogy valami nem menne.

> Csak kérdem, amit te apache-nak látsz, az nem a tomcat beépített apache-a?

Nem. Kulon tettem neki apache2-t. Belottem a konfigot. Forditottam hozza
mod_jk-t.

Egyebkent addig jutottam akkor (meg a leveliras utan nem sokkal, azota
nem foglalkoztam vele), hogy most mar a tomcat valaszol weben es nem
internal server error, hanem 404 not found minden jsp file-ra, viszont
ezt egy furcsa kek csikokkal designolt oldalon latom, nem a standard
apache feher alapon fekete szoveg.

Kosz
   Andras

ps: a linux levlista archiv tippet is kosz, megnezem