Re: [BSD] ipfw sirám

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Május. 5., Sze, 16:15:46 CEST

Szia!

> Hmmm... az options-ok megadásakor a FreeBSD 4.9-es beállításokkal
> analóg módon jártam el. Csakhogy ott minden működött, most meg nem.
> Pfff.
>
> Nem akarom visszatenni a 4.9-est (pedig viszket a tenyerem), hátha ...
Most mar kezd erdekelni. Mi a kulonbseg az ipfilter es ipfirewall
kozott?

En az ipfilter-t hasznalom es csont nelkul megy ugyanaz 4.x-en es
5.x-en is. Meg a 3.x-en hasznaltam a ipfirewall-t es szerintem
"bonyolultabb" a beallitasa. Van valami elevulhetetlen elonye akkor
megis az ipfilter-rel szemben?

Udv,
Zsolt