[BSD] tomcat

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2004. Május. 5., Sze, 16:04:20 CEST

NAGY, Zoltan A. wrote:

>, de internal server errort

>Nem configba kell beletenned, hanem ENV-be tedd bele!
>Nyilván a Tomcat-et futtató user env-jébe kell betenni.

Ezt beallitottam, de ez nem segit. Ezert gondoltam, hogy megis inkabb
configba kellene.
Kozben talaltam hibat a logban:

[Wed May 05 15:47:33 2004]  [jk_ajp_common.c (676)]: Error connecting to
tomcat. Tomcat is probably not started or is listenning on the wrong
port. Failed errno = 61

A ps szerint fut, default porton mindenhol. A portok nyilnak is, de ugy
latszik megsem azokat keresi a jk.
Egyebkent tomcat 5, mod_jk, apache2.0.49.

Andras