[BSD] usb/ps2 eger

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Május. 5., Sze, 14:18:13 CEST

Szia!

Bodnár Zsolt wrote:
> Sziasztok!
>
> Van nekem egy Azona tipusu usb/ps/2 csatlakozos infra egerem.
> X (windowmaker) alatt az egerkurzor felcsapodik a balfeéso sarokba
> tudom mozgatni de indig visszamegy.
> Az eger alapba ps/2-es de van usb atalakito is hozza mindkettovel ezt
> csinaljamar kiprobaltam az /dev/ums0 es a /dev/pms0 device-re,
> a protokolokbol az auto, ps/2 probaltam ki. Mi lehet a gaz!!!!!

Eppen kb ket napja volt ez tema a listan, hogy PS/2-es egerekkel szokott
neha gond lenni ugy, ahogy nalad is. Keress ra az archivban ezen a heten
es meg fogod talalni. Az, hogy USB-vel miert csinalja mas kerdes, es
arra nem tudok valaszt hacsak azt nem, hogy esetleg eroforras utkozes
lehet a hatterben...