[BSD] IPFW + proxy kerdes

Czinczár Tamás czt at freemail.hu
2004. Május. 3., H, 08:48:23 CEST

Sziasztok!

A prototipus szabalyt mar lementettem, atirtam, beallitottam, de gondoltam
nem art egy megerosites a hozzaertoktol.

Proxy:
A HTTP squiddal, auth rendben, viszont a tobbi esetben ilyen nyugok mellet
talan maskepp lenne erdemes.
Pontosabban olyat akartam (regi MS Proxy 2.0 levaltasa), hogy csinalhatok
protokolldefiniciokat, pl.: (ICQ, MSN, Yahoo), POP3, OTP terminal, stb. es
ezutan egyik user csak levelezni tud, masik messengerezni...
De jobban belegondolva lehet hogy felesleges, mert alig lenne ilyen, es ez
esetben egyszerubb IP szuressel megoldani. A lenyeg ugyis a p2p es egyebek
kiszurese. (Raadasul lehet hogy hostonkent is eleg.)
Igy viszont jo kis szabalyszerkesztgetes jon...

CzT.