[BSD] Xfree laptop + kulso monitor

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Már. 30., K, 11:47:57 CEST

Mohacsi Janos wrote:

> Nem tudom, hogy van-e generalis valasz, de szerintem az egesz kerdes az
> adott grafikus kartya driveren (es a laptop biosan) mulik. A kovetkezo
> mukodik nekem igaz Xfree 86 4.3-on es Intel 830 extreme :) graphics
> driverrrel ha valtogatom fn+display billentyuvel (HP omnibook xe3):
> 1. laptop sajat LCD kepernyojen kep/-
> 2. -/kulso monitoron kep
> 3. laptop sajat LCD kepernyojen kep/kulso monitoron kep
>
> Egyik kollegamnak, akinek Compaq-ja van csak akkor mukodik a dolog, ha ugy
> bootol (nem eleg az X-et ujra inditani), hogy rajta van kulso
> monitor...

Szerintem neki nem az a baja, hogy nem tud valtani a kepernyok kozott,
hanem az, hogy automatikusan akarja detektalni azt, hogy eppen melyik
kepernyo aktiv es ennek megfeleloen akar automatikusan ket leheteseges X
konfig kozul valasztani. (Mert az egyik 1024x768-ban megy a masik meg
tobben kene)

Szerintem erre nincs megoldas egyebkent, de jo lenne ha valaki tudna
neki segiteni...