[BSD] Xfree laptop + kulso monitor

Magyari, Miklos miklos.magyari at hp.com
2004. Már. 30., K, 11:21:32 CEST

Hallo,

Kicsit off a tema, de most valahogy a guglival sem talalom a megoldast.
Szoval adott egy notebook, aminek a belso LCD-je olyan 1024x768-ig van
hitelesitve. Opcionalisan kotok ra egy TFT monitort, ami ugye joval
tobbet tud.
Azt arulja el nekem valaki, es nagyon halas leszek, hogy be lehet-e ugy
loni az Xfree-t (4.4), hogy valahogyan erzekelje, hogy melyik display-t
kene hasznalnia, es attot fuggoen valassza ki a Screen-t (kizarolagosan
hasznalnam, vagy egyik, vagy masik).
Lattam, hogy ServerLayout-al lehet hasonlo funkciot elerni, de akkor be
kell neki adagolni parancssorban, hogy melyiket hasznalja; ezt meg a
bambauser nem szereti.

Kosz,
Mami