[BSD] usb mouse

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2004. Már. 28., V, 15:55:35 CEST

Hi

Visszatero problemam, mar 1x kerdeztem (az archivumban lattam ;)) mult
ev karacsony elott, de senki nem tudott valaszt adni, azota megint
foglalkoztam a dologgal (nem kapkodom el :))

Van egy Microsoft wireless USB egerem, ami nem akar mukodni.

Jelenleg 5.2.1 verzioval probalom. Legujabb qt, X, meg mindent
frissitettem, amit csak lehetett.

A jelenseg: nem mozog az eger.
USB tamogatas a kernelben (uhci, ohci, usb, ums).
dmesg jelentese szerint ott van a microsoft eger, mint ums0.

cat /dev/ums0 parancs device busy uzenetet adja.
Ha device-nak megadom a /dev/ums0-t az X configban, szinten ezt kapom.
/dev/sysmouse-al nem indul az X, csak eppen nem mukodik az eger.
Egyebkent miutan elinditom a moused-et, akkor megjelenik konzol modban a
kurzor, de ott sem mozog.

Mi lehet a megoldas? Senki nem hasznal USB egeret?

Andras