[BSD] mysql-thread-smp-blabl - volt:SMP milyen?

Miklos Niedermayer mico at xg.hu
2004. Már. 26., P, 21:19:09 CET

Hello,

> a legjobb valasztas nekem tehat:
> -stable + "BUILD_STATIC=1 WITH_LINUXTHREADS=1 BUILD_OPTIMIZED=1"
> kapcsolokkal forgatott mysql

A linuxthreads-el stabil?  Szerintem nem valami production..
Egyébként én is próbálgattam, jobbnak tunt az 5.2.1 + mysql egy nagyon
picit, amikor fullra volt terhelve.  Azért mindenképp jobb, hogy nem
linuxthreads-el kell.

> is, csak az nem jon dual-redundans tappal:( ), mert a controller
> (aic7902) es a diskek (maxtor 10KIV masoknak seagate) nem mukodnek
> egyutt.
>
> egyik freebsd verzioval sem. persze masik diskek (18G maxtor) ebben a
> gepben, vagy ugyanezek a diskek mas gepekben gond nelkul.....

Hallottam 7902 problémákról, de úgy emlékszem mindig az jött ki, hogy a
Seagate adott új ROM verziót, Maxtornál pedig kikapcsolták a tagged
queueinget. (Nekem amúgy megy a 7902)

Mico