[BSD] ppp CallerID

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Már. 25., Cs, 12:03:22 CET

> Lefo

mgetty nem vált be. Itt van a tuti megoldás:

cu -l /dev/cuaa0 -s 9600

ezt megnyitom popen-nel és közvetlenül küldöm a parancsokat a modemnek.
Eltelt kb. 1 hét mire összeszedtem a callerid parancsokat, de most már
minden
normális modemmel működik. Még autodetect is van benne. :-)
Ha valakinek ilyen  problémája van és megtalálja ezt a levelet, akkor
keressen föl bátran!
(A kódot nem mellékelem mert túl hosszú, de bárkinek szívesen odaadom.)

Most már a program másik részével van gondom. Egyszerre kellene
kijelezni szöveges módban
latin-1 és kínai karaktereket. Lehetséges ez egyátlalán? Ha nem, akkor
van valami grafikus lib
amit föl tudok használni? (X szerver nem jó, mert a program PI és PII
gépeken fog futni
64MB RAM-mal plusz még egy adatbázis szerver is menni fog rajta....)

Köszi mindent.

    Laci

--------- következő rész ---------