[BSD] PCMCIA Wireless Lan kartya

Karolyi Reka mithos at t-net.hu
2004. Már. 25., Cs, 11:05:00 CET

Hali!

Wireless kartyakbol orinocot tuti tamogatja, olyat mi nem arulunk,
arulunk d-link, allied telesyn kartyakat, (allied telesyn elmeletileg
prismII, de megsem ismeri fel freebsd).

Tehat a kerdesedre valaszolva: mi elmeletileg nem arulunk freebsd altla
tamogatott wifi kartyakat.

De ha nagyon kell, hetfon utana tudok kerdezni. (Addig szabin vagyok :)

Reka