[BSD] MC+X

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Már. 24., Sze, 12:57:05 CET

Szia!

Masik gepen vagyok, nincs itt a regi level, idezni nem tudok.

Kiprobaltam a cons25l2-vel (/etc/ttys-be beirtam a masodik virtual
konzolra), de a keretek "elromlottak" es az mc ugyanugy nem reagalt az
alt+h kombinaciora. Kiprobaltam xterm-mel, de annak az eredmenyerol
inkabb nem irnek... ;-) Esetleg kell meg masvalamit is valtoztatnom,
nem csak a terminal tipust?

Illetve, ha a /etc/ttys allomanyt valtoztatom, kinek es milyen jelet
kell kuldenem, hogy ujrainditas nelkul aktualizalja a memoriaban levo
informaciokat? A 'killall -HUP getty' nem mukodott. Ami utolag logikus
is volt, hiszen valami mas program inditja el a ttys alapjan. ;-)

Az X-ben nem talaltam hibauzenetet, delutan nekiugrom a kiserletezesnek.

Udv,
Sztankay Zsolt