[BSD] Intel Extrem Graphics 2

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Már. 23., K, 21:59:33 CET

Szia!

On Tue, Mar 23, 2004 at 06:53:07PM +0100, Szukacs Istvan wrote:
> [...]

<...>

> de 4.4.0 az nem supported licensz okok miatt

Mi? Mi nem supportalt? Megsugom neked, hogy a BSD fejlesztok magasrol
ivelnek az egesz fundamentalista licensz flame-ra. Nagyon szomoru, hogy
egyes magukat a nyilt forras baratainak mondo helyeken az embereknek
nincs jobb dolga mint nem letezo problemakat krealni csak azert, hogy
bemutathassak, hogy ok az "igazhituek". Ha valaki meg azt is hajlando
elmagyarazni nekem, hogy mi baj lehet az X "uj" licenszebol (ami
veletlenul megegyezik a "regi" BSD licenszel) akkor kivancsian
hallgatom. Es nem, nem arra vagyok kivancsi, hogy Richard "Khomeini"
Stallman ajatollah azt mondta, hogy nem szabad ranezni mert tisztatalan
lesz a lelked, hanem jogi erveket akarok hallani :-) Ez nem vallas, ez
jog.

"Linux kernel 2.6.x: Freedom does matter.
 BSD: The ideology doesn't matter. Serving the world for more than 25
 years."

> de majd megnezem. de benne
> van a 4.3.0ban hogy tamogatja. szoval nem ertem:(

Most mar en se. Nem neztem meg tenylegesen, hogy mit ir az X doksija
errol a chiprol, de jo lenne tudni, hogy mit ertesz azon, hogy "eleg
lassu"?

> de ez egy sima fapados eger egy gorgovel. semmi extra. de azert mar
> majdnem mukszik. :) meg egy kicsit probalgatom oszt hatha. azt nem vagom
> hogy egy usbs eger miert mukodik elsore tokeletesen ha ez meg nem...

:-( Igen ez sajnos egy regresszio. Regebben mentek a PS/2 egerek
rendesen. Ujabban viszont egyre tobb a gond. Ha vigasztal, az en
laptopomon is a pocokeger szepen megy, de egy gorgos PS/2-es eger
ugyanezeket a tuneteket produkalta, mig egy gorgo nelkuli 3 gombos sima
ment megint rendesen. Mindenesetre vicces elnezni, amint random
klikkelget meg ugral :-)

"Csak azt tudnam, hogy miert jut mindig a kuglipalya az eszembe,
valahanyszor meglatom Tuxot?"
BSD: Are you guys coming or what?