[BSD] XFree4 install + PnP

Pólya Balázs polya at bnet.hu
2004. Már. 22., H, 15:09:39 CET

2004. március 22., 9:56:59, írta:

ZS> Sziasztok!

ZS> Igen, ezt en is neztem. Torolgettem is a mar felinstallalt portok work
ZS> konyvtarat, de igy sem volt eleg a hely. Olyat nem tud a portupgrade,
ZS> hogy a sikeresen felpakolt port-oknal csinal egy 'make clean'-t utana?
ZS> Mert olyan van, hogy elotte, de az itt ugye nem jatszik. A legjobban az
ZS> imake tetszik. Leszedi es kicsomagolja nagyjabol az egesz XFree
ZS> forrast...

eleg hosszadalmas (de ejjel raer a gep)biztos van ra valami gyorsabb megoldas ami mindent
csak 1x torol de ha a /usr/ports-ban kiadod a make clean-t akkor
minden regrolottmaradt szemetet leszed.

ZS> Oke, de ha X-es cuccot akarok felpakolni port-bol, akkor nem fogja
ZS> "latni" a "kezi" installaciot es mint fuggoseg fel akarja majd rakni az
ZS> X-et a portok kozul. Vagy at lehet verni a fejet valahogy?

atverni atlehet (csinalsz egy xfree-nek kinezo csomagot es felteszed)
csak nem biztos hogy egeszseges.

ZS> Tehat "artalmatlan". Csak zavarta a szemem. De akkor bootkor nem nezek
ZS> oda...

ZS> Bent volt a kernelben, ezert nem ertettem. Olyan lehet, hogy a
ZS> videokartya nem tud valami VESA modot es amiatt hulyul meg? Egyebkent
ZS> ilyen esetben hogyan lehet visszalepni a szoveges konzolhoz? Linux
ZS> alatt volt egy CTRL+ALT+Fn ami a szoveges konzolra lepett X alol, itt
ZS> van ilyen?

elvileg itt is mukodnie kene mplayer svga modjabol megy is.