[BSD] XFree4 install + PnP

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Már. 22., H, 09:46:38 CET

Hello!

> Minek az emu, ha van valódi is?! Tessék a masinát elővenni, leporolni,
> oszt had búútoljon az a TOS ! :D
Az a baj, hogy a gep apamnal van, plusz egyszerubb egy cd-t betenni,
amin nyolcmillio lemeznyi anyag van, mint magukat a lemezeket cserelni.
:) En mar oreg vagyok es kenyelmes. :)

Mas. Tegnap leszedtem az aranym live cd-jet. Azon egy knoppix linux
rendszer van, ami nagyon szimpatikus. Elindul, felismeri az eszkozoket
es egy tomoritett loopback image-bol meg bebootol. Ilyesmit lehet
FreeBSD-vel is? Van valami PicoBSD, de azt hiszem annak a fejlesztese
leallt. De remelem megcafoltok. :)

> UI.: hogy kikkel nem találkozik az ember ...? :D
Ehh. :) Szinten BSD fan? Masik Gaborral tartod a kapcsolatot? Ha igen,
udvozletem neki is.

Udv,
Zsolt