[BSD] Realtek RTL8139 es OBSD/NetBSD

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Már. 21., V, 06:32:04 CET

Szia!

On Sat, Mar 20, 2004 at 10:49:56PM +0100, Hegedüs Ervin wrote:
> a gaz az, h mivel csak ez a kartya van a gepben, CD es floppy mar
> elparolgott belole (utobbi amugy sem segitett volna upgrade
> ugyben), az upgrade lehetoseget teljesen elvethetem - esetleg
> teszek bele masik kartyat, de szerintem bazi nagy poen, hogy
> jelen pillanatban a ket uzemelo gepben 3 _full_ugyanilyen_ kartya
> van... :)))
>
> reinstall hasonlo okok miatt kilove...

Vilagos. Inkabb csak jelezni akartam, hogy a Linux nincs egyedul azzal,
hogy uj drivert tett ezen chip keszletes kartya ala. Az oka annak, hogy
a korabban egyseges FreeBSD-s drivert szetszedtek es csinaltak egy kulon
rl(4) drivert pontosan olyanfele problema volt, amilyenrol te is
beszamoltal. Nagyon nem meglepo a dolog, mert a RealTek kartyak elegge
sokfelek valojaban...

Udvozlettel:

Adam Szilveszter
Budapest