[BSD] slip

Bakos Gergely bakos.gergely at happybiketeam.hu
2004. Már. 20., Szo, 20:18:16 CET

Sziasztok!
Bocs, hogy ilyesmivel sokkollak benneteket, és ezt már egyszer meg is
oldottam, de BSD újrakezdő vagyok és elfelejtettem a megoldást.
Egy p1-esre telepítettem egy 4.9-es FreeBSD-t.
Felhasználási terület: elsősorban levelezés és egyszerűbb oldalak
nézegetése az Interneten, illetve a BSD alapos megismerése.
Probléma: nincs a gépben hálókártya, nem is akarok költeni rá, viszont
van egy soros kábelem, és ezzel szeretném a Chellora lógatott gépemre
kötni a BSD-t.
Tudom, hogy Slip-pel kell megoldani, és a soros portnak megszakítást
kell adni, illetve ip-címet, miegymás, de ez a része már szerintem
menni fog, a felélesztésben segítsetek, legyetek szívesek!
Ha nem akarjátok a listát terhelni és kényelmesebb, akkor adok egy icq
számot: 267465894
üdv: Gergő