[BSD] sata raid

Géczi Szabolcs csirki at mail.tiszanet.hu
2004. Már. 20., Szo, 10:31:45 CET

Adam Szilveszter wrote:
> Szia!
>

> Nos alapesetben sokat segitene, ha elarulnad a pontos hardvert, es/vagy
> rakeresnel a Hardware Notes-ban es akkor kiderulne. Szerintem nem
> alapbol kizart a dolog, de nyilvan nem minden kontroller mukodik.
>
> Udv:
> Sz.

igazabol altalanossagban erdekelt volna h tamogatja-e. hardware notesban
ata raidekrol irkalnak.
a pontos tipus:

atapci0: <Promise PDC20319 SATA150 controller> port
0xb000-0xb07f,0xb400-0xb40f,0xbc00-0xbc3f mem
0xfeaa0000-0xfeabffff,0xfeafe000-0xfeafefff irq 17 at device 7.0 on pci3

ha raid modba alltom akkor nem megy fel ra a bsd ha siman ata akkor ket
sata disket latok es installalodik szepen.

udv:
szabszi