[BSD] portfrissites hiba - HELP

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Már. 20., Szo, 10:23:49 CET

On Friday 19 March 2004 13.43, Adam Szilveszter wrote:

> Hat bizony. Es meg lesz par masik is ami valtozott, pl expat2. Sajnos
> ilyenkor *minden* programot ujra kell forditani, ami az adott konyvtarat
> hasznalja, ami a libintl eseten ugy is megfogalmazhato, hogy minden
> programot :-) mert a gettext konyvtarat szinte minden hasznalja.
>
> Ilyenkor az okosok azt mondjak, hogy a
>
> portupgrade -afRr
>
> segit, de mondjuk nekem erosen redundansnak tunik, mert tobbszor is
> ujrafordit dolgokat... de talan ez javulni fog par heten belul, amikor
> vegre befejezodik a Gnome 2.6 bevezetese.

Pont az ilyen esetekre rakja felre a portupgrade a regi libeket
a /usr/local/lib/compat/pkg konyvtarba. Ha portupgraddel frissitetted a
gettextet, akkor a libintl.so.5-nek is ott kene lennie, csak kell nyomni egy

ldconfig -m /usr/local/lib/compat/pkg -t

(Amit egyebkent elvileg a /usr/local/etc/rc.d/000.pkgtools.sh meg is csinal.)

Hotfix-kent (/me fedezekbe vonul) kereshetsz egy regebbi gettext csomagot,
kiszedheted belole a lib-et es kezzel berakhatod oda.

Udv, m.

Marton Kenyeres - mkenyeres at konvergencia.hu
KVG Konvergencia Kft.