[BSD] mysql:innodb/myisam

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
2004. Már. 19., P, 10:09:17 CET

szeretnek sok adatot tarolni sokaig megbizhatoan. a nagyon regi adatokat
egyszeruen akarom torolni, es visszanyerni a disk-helyet. plusz
web-lekerdezest (sok select) jogyorsan.
ezt mysql alatt, ahogy olvastam, innodb-vel lehet igazan megcsinalni.
vagy megsem..

namarmost ezzel kis performancia-gondjaim adottak.
a progim myisam tablakon (~4000 tabla, mindegyikbe egy insert percenkent)
25 sec alatt lefut, innodb-vel viszont 190 masodpercig tart.
mysql:4.0.18

van valkinek tuning tapasztalata innodb-vel?
(en a doksibol vett my.cnf-fel probalkoztam)

kosz.

vagy probalkozzam a pqsql-lel??
--

--rutz