[BSD] Els__ kérdés

Kerti Balázs Gábor kertib at ubk.hu
2004. Már. 18., Cs, 11:16:51 CET

No...ebben a minutumban elkezdtem elorol telepiteni a FreeBSD
5.2.1-et, merevlemezt automatikusan particionalta, es atlagos
felhasznalo + X felulet-et valasztottam telepites tipusakent. Most porog
a dolog....

Szoval ugye a gepben van egy usb vezerlo amit boot-kor lathatoan
eszrevett a rendszer es be is toltotte hozza a modult.

Most ott tartok, hogy

"Does this system have PS/2, serial or bus mouse?"

Gondoloma valasz igen, mert az usb az bus mouse.

Jol gondolom? Nyomhatok igent-t, vagy nem?...:-)))

Balazs