[BSD] Re: using disk:0 partiton:3

Hofferek Attila Attila.Hofferek at pallastechnologies.hu
2004. Már. 18., Cs, 11:00:47 CET

Sziasztok, újra a fedélzeten.

Most már bootol, minden szép és jó, kivéve azt hogy:
nem találja meg a raid tömböt bootkor, pedig beállítottam
raidctl -A yes raid0
raidctl -A root raid0
parancsokkal az utodetectet, meg azt is hogy ,,rootable'' legyen.
Eddig az történt, hogy ugyan nem tudott bootolni akkor, ha csak az
a két disk volt benne, amin a raid tömb volt, de ha a kis diskről
kezdtem a bootolást, akkor megtalálta szépen a raid tömböt, és
automatikusan azt használta rootfs-ként. Ekkor wd{1,2}a alkotta a
raid tömböt, most wd{1,2}d alkotja, és a wd{1,2}a particiókon
csak a boothoz szükséges dolgok szerepelnek. Most az van, hogy a kicsi
disk nélkül is el tud kezdeni bootolni, csak a raid0-t nem találja meg.
Attól elszállhat a raid tömb ,,autoconfig'' tulajdonsága, hogy amikor
készítettem akkor wd{1,2}d alkotta, amikor meg kiveszem a kicsi disket,
akkor wd{0,1}d lesz belőle? Hogy lehetne ezt kivédeni? Mármint hogy
ugyanazok maradjanak a dev nevek kicsi diskkel, meg anélkül is?

Remélem jó kusza voltam, elnézést :)
--
Hofferek Attila
<Attila.Hofferek at pallastechnologies.hu>