[BSD] 5.2.1 frissites

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Már. 18., Cs, 09:43:55 CET

Sziasztok!

> 5.  `reboot'        (in single user mode: boot -s from the loader
> prompt).
Ehhez meg annyit hozzavesnek, hogy ha 'boot -s' paranccsal maszol be,
akkor eddigi tapasztalataim szerint csak a root filesystemet mountolja
be es azt is read-only. Azaz ha pl a /usr masik slice-on van, akkor nem
latod sem a /usr/local/bin/bash-t (en ezt szeretem...) es persze a
/usr/src-t sem. Ugyhogy ilyenkor sima /bin/sh-val be kell menni, utana
mount -a -rw
su -l
export TERM=cons25
Persze ez lehet, hogy csak nalam igaz.

Persze ha mindez valahogy kikerulheto, csak en nem jottem ra, akkor
annak az informacionak nagyon orulnek. :)

Udv,
Sztankay Zsolt