[BSD] Els__ kérdés

Kerti Balázs Gábor kertib at ubk.hu
2004. Már. 17., Sze, 16:47:24 CET

Wed, 17 Mar 2004 16:35:49 +0100 -án/én
Adam Szilveszter <adam at hif.hu> írta, hogy:

> Szia!
>
> Először is üdvözlünk a fedélzeten! Gratulálunk hozzá, hogy ilyen jó
> volt az ízlésed, és ahhoz is, hogy máris megtaláltad a
> levelezőlistákat. Csak így tovább, reméljük még sok pozitív élményed
> lesz a BSD-vel.
>
> Következő lépésnek javasolnám a sortörés beállítását valami normális
> értékre, pl 75... így könnyebb olvasni meg válaszolni is.

Automatikusan tordelte a sorokat a Sylpheed-claws, de beallitottam..:-)

> Az installer is azt mondja, hogy ha USB egered van, akkor az egér
> beállítás ablakban ne válaszd egyik lehetőséget se, hanem várd meg
> amíg az usb daemon futni kezd (usbd-nek hívják) ami aztán elvileg jól
> detektálja az egeret és hozzárendeli a drivert. Ehhez alapból minden
> adott, tehát kernelforgatás nem szükséges.

Aha. Akkor nem olvastam el jol a dolgot.

> A kérdés most, hogy már túl vagy a telepítésen:
>
> az induláskor a boot üzenetekben mit ír ki az usb-ről a rendszer?

Az igazsag az, hogy letorultem a freebsd-t, mert kellett egy masik
op.rendszerek a hely, de este megint felteszem, addigra mar meg lesz
a boot es a ket install cd is, nem kell online telepitest csinalnom
512Kbs-os sebessegen.

--
Üdv!
Kerti Balázs Gábor