[BSD] Elsõ kérdés

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Már. 17., Sze, 16:35:49 CET

Szia!

Először is üdvözlünk a fedélzeten! Gratulálunk hozzá, hogy ilyen jó volt
az ízlésed, és ahhoz is, hogy máris megtaláltad a levelezőlistákat. Csak
így tovább, reméljük még sok pozitív élményed lesz a BSD-vel.

Következő lépésnek javasolnám a sortörés beállítását valami normális
értékre, pl 75... így könnyebb olvasni meg válaszolni is.

Kerti Balázs Gábor wrote:

> Eddig UHU-Linuxon - nem rötyögünk...:-) - dolgoztam, de ki szeretnem probalni a FreeBSD-t is. A telepitesnel ott akadok el, hogy beallitsam az usb-s egeret. Felasjanl sorosat, ps2-t, de usb-set nem. Egy pci-os usb kartya van a gepben, OPTI 82C681 chip-es. Ki is bogarasztam, hogy ehhez kell egy ohci a kartyahoz
> ( http://www.freebsd.org/cgi/man.cgi?query=ohci&sektion=4&manpath=FreeBSD+5.2.1-RELEASE )
>
> es kell egy ums driver az egerhez.
>  ( http://www.freebsd.org/cgi/man.cgi?query=ums&sektion=4&manpath=FreeBSD+5.2.1-RELEASE )
>
> Hogyan kell ezeket utolag beallitani?

Az installer is azt mondja, hogy ha USB egered van, akkor az egér
beállítás ablakban ne válaszd egyik lehetőséget se, hanem várd meg amíg
az usb daemon futni kezd (usbd-nek hívják) ami aztán elvileg jól
detektálja az egeret és hozzárendeli a drivert. Ehhez alapból minden
adott, tehát kernelforgatás nem szükséges.

A kérdés most, hogy már túl vagy a telepítésen:

az induláskor a boot üzenetekben mit ír ki az usb-ről a rendszer?

Ha azt be tudnád másolni... plsuz nézd meg, hogy fut-e az usbd.

Üdv: