[BSD] 5.2.1 frissites

Levus levus-bsd at freemail.hu
2004. Már. 17., Sze, 16:16:47 CET

Szia!

On Wednesday 17 March 2004 12.31, Adam Szilveszter wrote:
> - A mindenkori -CURRENT ágat a . vagy HEAD tag jelképezi. Jelenleg ez az

Köszönöm ez az összefoglalás nekem hiányzott. Felmerült azért néhány tisztázó
kérdés is bennem.

Ahogy én most gondolom, tehát ez kérdés nem állítás:
CURRENT: Fejlesztői ág. Még tartalmazhat hibákat, fejlődik és tesztelik.
RELEASE: Kiadás/megjelenés rögzitése egy időpontban nem fejlődik
STABLE: RELEASE utáni fejlődő ág. Tesztelt hibamentes kóddal bővített.
Ha mindent jól értettem akkor ez így van?
Vagy:
STABLE: szintén fejlesztői ág, de akkor a STABLE ág honnan indul, mivel még
nincs 5-STABLE de van 5.2-current és 5.2.1-RELEASE?

Megnéztem, én egy 5.2.1 RC feliratú CD-ről telepítettem a rendszert. Ha ezt
akarom követni és frissíteni akkor választhatok a következő tag-ekből.

RELENG_5_2, ekkor egy security ágat követnék, ahol csak biztonsági javítások
vannak, új tulajdonságok nem. Én nem ezt szeretném.

RELENG_5, ekkor egy STABLE ágat követnék ami még nincs. Ide az új
tulajdonságok is bekerülnének nem csak a biztonsági javítások. Én ezt
szeretném.
5.2.1 RC után követhetem-e ezt az ágat? Tehát nem pl. 5.0-ról indítják.
Ezzel a tag-el automatikusan frissülne a rendszer 5.3-re 5.4-re stb.?
Hogyan jelentik be, mikor indul el ez az ág? Mert gondolom bejelentik, de nem
egyszerüen így: RELENG_5 have started. :-)

--
LEVAY, Laszlo (FreeBSD)

Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeStarttol.
Probald ki most! http://www.freestart.hu