[BSD] 5.2.1 frissites

Levus levus-bsd at freemail.hu
2004. Már. 16., K, 15:46:53 CET

Sziastok!

Ha mindent jól értettem, akkor kiadták/elkészült a FreeBSD 5.2.1 release
kiadása.
Telepítettem CD-ről egy 5.2.1 verziószámú FreeBSD-t.
Gondolom ez nem az 5.2.1 RELEASE mert előbb jutottam hozzá mint ahogy a
RELEASE-t bejelentették.

Szeretném frissíteni a rendszert.
Készítettem egy cvsupfile fájlt az alábbi tartalommal:
*default host=cvsup.hu.FreeBSD.org
*default base=/usr
*default prefix=/usr
*default tag=RELENG_5_2_1_RELEASE
*default release=cvs
*default delete use-rel-suffix compress
src-sys
#src-all

Kérdéseim:
A "tag=RELENG_5_2_1_RELEASE" paraméter használatával minden cvsup futtatásnál
a RELEASE ág legfrissebb verzióját töltöm le, vagy csak a kiadáskori
állapotot?
Ha változik a RELEASE ág verziószáma, azt hogyan tudom automatikusan követni?
A "tag=." használatával mire frissítek? A legfrissebb RELEASE-ra vagy a
STABLE/CURRENT ágra?
Jól gondolom-e, hogy a "port-all" paraméter a /usr/ports könyvtárat frissíti
csak és nem hozza le az egyes alkalmazások forrásait.

--

LEVAY, Laszlo (FreeBSD)

Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeStarttol.
Probald ki most! http://www.freestart.hu