[BSD] 2 default gw?

NAGY, Zoltan A. nyozo at mcse.hu
2004. Már. 16., K, 12:14:06 CET

Szia!

Lehet én nem értelek, így bocs ha nem jó a válasz:

kovacs gerzson wrote:
> Van egy gep, ami ket halozaton is rajta van. Az egyik gyors,
> a masik lassu. Jelenleg az a nagy helyzet, hogy mivel
> default gw csak egy van, igy minden forgalom egy iranyba
A def. gw. tudtommal csak akkor játszik, ha pl. a netmask-al nem
tud direktbe rátenni valamit az adott hálózatra. Ha Te
benne vagy a "lassú"-ban akkor az ehhez tartozó netmask
miatt nem a def.gw-n át megy hanem ráteszi arra a kártyára
ami abban a hálóban van oszt vagy kell valakinek vagy nem.
Ugyanígy a "gyors" is. Tehát azt akarods elérni ami a
normális működés?

Szóval szerintem vagy zavaros amit írtál, vagy a probléma nem
probléma. Vagy én vagyok zavaros. (Ez se lehetetlen, épp
az egekben az adrenalinszintem...)

Nyözö