[BSD] [ off ]: .. megmentette a FreeBSD-t!

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Már. 14., V, 22:30:05 CET

Szia!

On Sun, Mar 14, 2004 at 07:57:42PM +0100, Mohacsi Janos wrote:
> Nem tudom milyen szivasra gondolsz. En tavalyev kozepe ota FreeBSD 5.x-t
> hasznalok es csak nehany problemaval talakozom mostansag. Ami leginkabb
> bosszant az az ACPI eleg gyermeteg volta. De ez elsosorban a gyartok sara.

Gondolom olvasod a kinti listát is. Elég ha a következő kulcsszavakra
utalok: ATA, SATA, vinum + geom, atapicam, hatalmas mennyiségű IRQ
kiszolgálásra fordított idő. Biztos van még.

Nem azt jelenti, hogy ezek a problémák minden engem is érintenének
személy szerint, de nyilván nem jeleznék az emberek ha nem lenne
probléma. Ahhoz képest, hogy ma már annak, hogy "fel lehet telepíteni"
meg "fut" semmi hírértékének nem lenne szabad lenni, hisz ez természetes
kell legyen...

Üdv:
Udvozlettel:

Adam Szilveszter