[BSD] Configuring syscons: keymap blanktime.

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Már. 14., V, 19:42:36 CET

Szia!

On Sun, Mar 14, 2004 at 05:57:03PM +0100, Levus wrote:
> [...]

> egy IDE-ben), de a scriptek megértése egy kicsit messze van még tőlem.
> Az /etc/rc.d/syscons ban egy helyen van blanktime kiiratás:
> 	case ${blanktime} in
> 	[Nn][Oo] | '')
> 		;;
> 	*)
> 		echo -n ' blanktime';	vidcontrol < ${viddev} -t ${blanktime}
> 		;;
> 	esac
> Amennyiben ezt írom helyette
> 		echo -n ' blanktime';	vidcontrol < ${viddev} -t -v ${blanktime}

Hát ugye ezt a legegyszerűbben a dokumentációból tudod meg. Jelen
esetben megnézed, hogy a vidcontrol parancsnak van-e -v kapcsolója és ha
van akkor az azt csinálja-e amit te akarsz vagy azt jelenti, hogy a lift
az V. emeleten fog megállni. Most példaképpen megnéztem és nincs ilyen
kapcsoló, tehát se bőbeszédűség, se ötödik emelet. Tehát nem ide.
Legközelebb már neked is menni fog.

No ha nem ide, akkor nyilván máshova kell beírni a megfelelő
kapcsolókat. Méghozzá a shell script elejére, mert az sh-t akarjuk vele
utasítani.

Persze, azt is lehet játszani, hogy ha már úgy is olvasgatod a fájlt,
akkor egyenként megpróbálod kézzel végrehajtani a parancsokat és
megnézed melyiknél akad.

> Mit tudom én. :-)
> Hosszas keresgélés után ezt tudtam kideríteni:
> duri# usbd -v
> usbd: opened /dev/usb0
> usbd: opened /dev/usb1
> usbd: reading configuration file /etc/usbd.conf
> usbd: Could not open /dev/usb, Device busy
> duri#

Tehát ott már valami megy. Ez jó.

> Erre én azt hinném, hogy az usbd daemon fut és csinálja a dolgát, de hogy
> rendesen-e???

Ezt onnan tudhatod meg, hogy bármilyen USB eszköz rádugása és
leválasztása reakciót kell, hogy kiváltson a konzolon.

> A sysinstall alatt adtam meg ezeket a paramétereket az egyetlen hálókártyára.
> Azt gondolom akkor tudnia kell.

Ja ez jónak tűnik, feltéve ha *feloldható> is.

Üdv:
Udvozlettel:

Adam Szilveszter
Budapest