[BSD] Configuring syscons: keymap blanktime.

Levus levus-bsd at freemail.hu
2004. Már. 14., V, 17:57:03 CET

On Saturday 13 March 2004 09.30, Adam Szilveszter wrote:
> Elvileg sima shell scriptekről van szó, tehát a -v és az -x kapcsolók
> beírogatása a megfelelő állományokba segíthet. A startkor használt
> scriptek az /etc/rc.d-ben vannak, a vezérlő script pedig az /etc/rc.

Hmmm...
Az rc.d syscons fájlba benéztem.
Isten bizony még fiatalon írtam programokat és talán még ma is tudnék (főleg
egy IDE-ben), de a scriptek megértése egy kicsit messze van még tőlem.
Az /etc/rc.d/syscons ban egy helyen van blanktime kiiratás:
	case ${blanktime} in
	[Nn][Oo] | '')
		;;
	*)
		echo -n ' blanktime';	vidcontrol < ${viddev} -t ${blanktime}
		;;
	esac
Amennyiben ezt írom helyette
		echo -n ' blanktime';	vidcontrol < ${viddev} -t -v ${blanktime}
akkor bőbeszédűbb lesz vagy elszáll?

> És az usbd fut rendesen?
Mit tudom én. :-)
Hosszas keresgélés után ezt tudtam kideríteni:
duri# usbd -v
usbd: opened /dev/usb0
usbd: opened /dev/usb1
usbd: reading configuration file /etc/usbd.conf
usbd: Could not open /dev/usb, Device busy
duri#
Erre én azt hinném, hogy az usbd daemon fut és csinálja a dolgát, de hogy
rendesen-e???

> Ha a cím arra a névre mutat és ezt a gép is tudja bootkor akkor igen :-)
A sysinstall alatt adtam meg ezeket a paramétereket az egyetlen hálókártyára.
Azt gondolom akkor tudnia kell.

--

LEVAY, Laszlo (FreeBSD)

Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeStarttol.
Probald ki most! http://www.freestart.hu