[BSD] [ off ]: .. megmentette a FreeBSD-t!

Vilmos NEBEHAJ vnebehaj at mail.ahiv.hu
2004. Már. 14., V, 10:04:53 CET

hi,

On Mar 14, 2004, at 6:31 AM, Adam Szilveszter wrote:

> Az Apple védelmében elmondanám, hogy a FreeBSD PPC portjának nem az a
> célja, hogy a mostani Apple gépeken fusson (arra ott van a Net/OpenBSD
> és persze az OSX) hanem bizonyos beágyazott platformok támogatása.

en ugy latom, egyre fontosabba valik a PPC mind a desktop mind a szerver
fronton, ami nem csoda. a nem x86 gepeken persze altalaban jobb
valasztas
a ``nativ'' oprendszer, de en orulnek ha pl egy dual XServe-re rakhatnek
FreeBSD-t:) az OS X nagyszeru desktop OS (a legprofibb, amivel eddig
talalkoztam), de ha sikerulne egy stabil FreeBSD-PPC portot kesziteni,
en biztos hogy azt hasznalnam szerver celokra.

-vili