[BSD] [ off ]: .. megmentette a FreeBSD-t!

Miklos Niedermayer mico at xg.hu
2004. Már. 13., Szo, 22:42:49 CET

Adam Szilveszter wrote:

>Részben egyetértek. Részben azonban szerintem nehéz összehasonlítani -
>mondjuk - egy Adaptec driver megírásának támogatását azzal, hogy az IBM
>tkp kifizette és a saját embereivel megcsináltatta a Linux kernel
>portját a saját mainframe gépeire, amivel a linuxosok szája azóta is
>tele van, és ami az egyetlen valóban nagy különbség mondjuk a NetBSD és
>a Linux platform támogatottsága között.

Ha a FreeBSD jobban hangzott volna marketing szempontjából, akkor most
azzal lenne tele az
oldaluk.

>Mozilla vagy éppen az OO.o nem lenne sehol, ha a munka nagy részét pláne
>az elején nem a Sun és a Netscape programozói végezték volna. Az XFree86

Szerintem az OO.o-t (de hülye név) nagyrészt most is a Sun csinálja, de
valaki, aki jobban
képben van, úgyis le fog hurrogni.

>A BSD-k nézőpontjából nem sok pozitív fejleményt látok mostanában.
>Ugyanakkor pl a FreeBSD 5.x-en a szívás folytatódását igen. A 4.x sokkal
>jobb, csak cserébe lassan tényleg elmarad a világtól.

Nekem tetszik az 5.x. Az új threading szerintem már sokkal jobb, mint a
4.x (bár annál nem nehéz..).
Szépen pörög AMD64-en. Ha lenne valami normális volume manager, meg
hasonlók, akkor nem is
cserélném le azonnal az egészet Solarisra, amint kijön amd64-re. :)

üdv