[BSD] [ off ]: .. megmentette a FreeBSD-t!

Miklos Niedermayer mico at xg.hu
2004. Már. 13., Szo, 21:52:50 CET

Hello,

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2004.03.13 19:36:24:

> Az a baj, hogy penzügyilég elég nehéz finansirozni ezt az operációt
> - kb 150 e
> $US - ból az egészet. Az Európában nincsenek is bejelentve, pedig el
tudnék
> hinni hogy csak a donácíók-ból tudnanak szedni legalább meg annyit. Az a
pénz
> eq=0 amikor komolyabb fejlesztesekról beszélünk.
> Nekem, pl. nagyon tetszett az a ötlet amelyiket vhol láttam, "adopt the
> programmer" akció - a cég amelyik közvetlen haszon-t lát a rendszerből
> felveszi egyík programozót, és fizet az embert, hogy fejleszthet tovább
> [...]

A FreeBSD-rol beszeltek?
El kell hogy keseritselek benneteket, azok a fejlesztok, akik fontos
dolgokat
fejlesztenek/fejlesztettek az utobbi idoben a FreeBSD-hez, egyaltalan nem
elnek
rosszul, nem kis reszuket ceg finanszirozza.  Erdemes azt is megnezni,
milyen
nagy cegek nyujtanak pl. device drivereket, amik ott vannak a generic
kernel
kornyeken (Intel, Adaptec, ... sokaig lehetne sorolni). Nem csak heccbol,
hanem
az embereik ott vannak a levlistakon es mas temakban is eleg aktivak.
Olyanrol
sem hallottam mostanaban hogy a projektnek egeto szuksege lett volna
hardverre,
szerverre, savszelessegekre. Ilyenekben nincs hiany. Inspiracioban es
szervezettsegben annal inkabb.

udv,
Mico
--------- következő rész ---------