[BSD] [ off ]: .. megmentette a FreeBSD-t!

Nenad Mihajlovic nenad at rexfilm.hu
2004. Már. 13., Szo, 19:36:24 CET

Szia!

> Én abban bízom, hogy előbb-utóbb csak akad valaki aki hajlandó lesz egy
> kicsit az ilyen fejlesztéseket is megnyomni anyagilag, mert ezek már
> egész napos munkák, nem ilyen "este vacsora után és mielőtt lecsuklik a
> fejem" típusú dolgok.

Az a baj, hogy penzügyilég elég nehéz finansirozni ezt az operációt - kb 150 e
$US - ból az egészet. Az Európában nincsenek is bejelentve, pedig el tudnék
hinni hogy csak a donácíók-ból tudnanak szedni legalább meg annyit. Az a pénz
eq=0 amikor komolyabb fejlesztesekról beszélünk.
Nekem, pl. nagyon tetszett az a ötlet amelyiket vhol láttam, "adopt the
programmer" akció - a cég amelyik közvetlen haszon-t lát a rendszerből
felveszi egyík programozót, és fizet az embert, hogy fejleszthet tovább
az ??? - nem tudom mi volt ez pontosan -) a rendszer-t. Szimpatikus, és a mi
körülmenyék között is talán elérhető lenne.

Ha valaki ad is a pénzet, fölég azért ad, (jelentös öszegeket, legalabb) hogy
beszerezen valamit. Elég nehéz elkepzelni ilyesmit - de ha nyerek a lotton,
talán 10% a FreeBSD foundation-e.

Itt Magyarországon, van - e valaki aki fejleszt a FreeBSD - hez?

Üdv
nenad