[BSD] Configuring syscons: keymap blanktime.

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Már. 13., Szo, 09:30:41 CET

Szia!

On Fri, Mar 12, 2004 at 03:46:40PM +0100, Levus wrote:
> A bootolásnál  ennél a kiírásnál vár a gép több percet:
> Configuring syscons: keymap blanktime.
>
> Ha nem nyúlok hozzá ezután továbbindul a boot és ez a kiírás születik:
> Configuring syscons: keymap blanktime.
> Inital i386 initalization:.

Ez valami timeout.

> Hogyan tudnám kideríteni, hogy mire vár? Van-e valami paraméter ami
> beszédesebbé teszi az üzeneteket?

Elvileg sima shell scriptekről van szó, tehát a -v és az -x kapcsolók
beírogatása a megfelelő állományokba segíthet. A startkor használt
scriptek az /etc/rc.d-ben vannak, a vezérlő script pedig az /etc/rc.

> Az egér logitech USB görgös egér. X alatt működik (a görgetés is). A mouse
> daemon-t install-nál letiltattam.

És az usbd fut rendesen?

> A gépnek adtam host-, domain nevet és IP4 címet, ez elég a feloldható névhez?

Ha a cím arra a névre mutat és ezt a gép is tudja bootkor akkor igen :-)

> Ezeket az üzeneteket, amik a boot-olás alatt születnek hova menti el a
> rendszer? Idáig még nem sikerült megtalálnom a /var könyvtárfában.

Sajnos ezeket már sehova. A kernel üzenetei a /var/log/dmesg.boot-ban
vannak, a többi pedig (a syslogd.conf beállításainak megfelelően) a
/var/log/messages-ben van általában.

Üdv:
Udvozlettel:

Adam Szilveszter