[BSD] [ off ]: .. megmentette a FreeBSD-t!

Nenad Mihajlovic nenad at rexfilm.hu
2004. Már. 12., P, 16:09:23 CET

Sziasztok!

On Friday 12 March 2004 08.16, Adam Szilveszter wrote:
> Na mindegy, a lényeg, hogy abban egyetérthetünk, hogy a BSD nem is fest
> és nem is haldoklik, de azért örülnék ha a régóta ismert problémáknak
> egy kicsit nekiállnának :-)
Nos, ismerös lassulási péríódusanak vagyunk a középén (szerintem), amikor
megint le kell válni a 'branchot' és ez b*mi nehéz lehet néha (lásd 4.-es
stable törtenetet). Következő 6 hónap hozza majd némi kétsegbeeseseket, (mit
tegyek rá - 4stable vagy vmilyen 5.x release-t) , de néhány hónap az 5-stable
leváltása után majd a tömegek is elvándorolnak arra.
Akkor ismerös napi fordításokkal nézzük szembe.....

Üdv

nenad