[BSD] PCMCIA halokartya media problema

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Már. 11., Cs, 09:09:51 CET

Győrvári Gábor wrote:

> Közben nézegettem erre arra és egy probléma felmerűlt
>
> ifconfig -m ep0 -ra semmien médiát nem mutat valami hasonlo kellene
>
> xl0: flags=8943<UP,BROADCAST,RUNNING,PROMISC,SIMPLEX,MULTICAST> mtu 1500
>         inet 10.0.0.2 netmask 0xffffff00 broadcast 10.0.0.255
>         inet6 fe80::210:4bff:fe42:e4db%xl0 prefixlen 64 scopeid 0x1
>         ether 00:10:4b:42:e4:db
>         media: Ethernet autoselect (100baseTX <full-duplex>)
>         status: active
>         supported media:
>                 media autoselect
>                 media 100baseTX mediaopt full-duplex
>                 media 100baseTX
> [...]

Igen és a dmesg-edben se írja. Ezért nem válaszoltam, mert nem tudok
tovább segíteni: vagy a kártyád tényleg nem támogatja a media selectet,
vagy a driver nem ismeri fel a lehetőséget. Az már sokkal idegesítőbb,
amikor elvileg se lehet használni a media selectet, ez a helyzet pl az
ed driverben.

Üdv: