[BSD] /dev/fd0 hi__nyzik

Ádám Csongor adam.csongor at seznam.cz
2004. Már. 11., Cs, 07:22:52 CET

On Thu, 11 Mar 2004 00:41:17 +0100
Levus <levus-bsd at freemail.hu> wrote:

> Sziasztok!
>
> Pár napja telepítettem FreeBSD 5.2.1-t.
Remek

> Nem tudom használni a floppy meghajtót, mivel nincs /dev/fd0 és nincs
> (már) MAKEDEV sem.
> cd /dev && ./MAKEDEV "fd*" nem működik (12.6.1 Formatting Floppies)
> mit lehet ilyenkor tenni?
Az 5-os FBSD-kben az eszkozok automatikusan generalodnak. Van ket hulye
kerdesem: Forditottal uj kernelt, vagy a GENERIC fut? masik: tudsz
kuldeni egy dmesg-et? Ha forditottal kernelt akkor a kernel
konfiguracios fajlja is jol jonne. Utolso huloye kerdes: amugy a floppy
meghajto mas rendszer alatt mukodik?

Udv
Csongor

Csongor Adam, Hungary     E mail: adam.csongor_at_seznam.cz
UIN 132941052   Student of Szechenyi Istvan University, Gyor