[BSD] Alaprendszer reszek

Teubel György tgyurci at ond.vein.hu
2004. Már. 10., Sze, 23:55:31 CET

Konkretan a sedmail-t akaronam leszedni, mert postfix
van helyette es zavar, hogy a mailq parancsra a sendmail
queue-t adja ki. Tudom: mailwrapper, de en ennek a mellozesevel
szerettem volna megoldani, kezi butykoles nelkul. :)
De ugy latszik maradok a fajlok egyenkenti letorolesenel.

Helyfoglalas: ha belevesszuk a fortran meg az objc forditot,
akkor szerintem nehany 10 megat meg lehetne sporolni es az is
valami. :)