[BSD] Megint portupgrade/ports gondok

Zeller Balázs zeller at axelero.hu
2004. Már. 5., P, 16:20:49 CET

Sajna ez sem nyert!

Nem vagyok tüzfal mögött hanem egy (ADSL) router mögött van a gép.
A másik, hogy ha manual akarom fetchelni akkor meg simán megy szal
Nem hiszem hogy az lenne a gond.

Pl.:

root at gizike># fetch
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~clock/twibright/links/download/links-2.1pre
14.tar.bz2
Receiving links-2.1pre14.tar.bz2 (3774183 bytes): 100%
3774183 bytes transferred in 21.8 seconds (169.26 kBps)

ha pedig portupgrade-en keresztül:

http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~clock/twibright/lin
ks/download/.
fetch:
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~clock/twibright/links/download/links-2.1
pre14.tar.bz2: Forbidden
ftp://ftp.FreeBSD.org/pub/FreeBSD/ports/distfiles/.
fetch:
ftp://ftp.FreeBSD.org/pub/FreeBSD/ports/distfiles/links-2.1pre14.tar.bz2:
 Forbidden
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/www/links.

Iszonyat tanácstalan tanácstalan vagyok és még a végén alkoholba fojtom
bánatom! :(

Üdv zeller.