[BSD] portupgrade és KDE 3.2

Kovács Zoltán kov.z at freemail.hu
2004. Már. 1., H, 18:04:10 CET

Sziasztok,

Próbáltam forditani a KDE 3.2 grafikus munkaasztalt de nem sok sikerrel. A
bsdforums.org listája szerint a portupgrade használatával megoldható lenne a
dolog. A moderátor azt irta, hogy a már telepitett régi változatot törli, az újat pedig
letölti, forditja és telepiti.  Nekem nem müködött. Mivel nem volt előtte telepitve
KDE 3.1.4 ezért én azzal próbálkoztam, hogy
portupgrade -N kde
aminek hatásara nekiállt letölteni régi 3.1.4 forrásokat ahelyett, hogy annak portját
frissitette volna 3.2-re. Megprobáltam a
portupgrade -Nr arts kdelib kdlebase
változatot is, de ekkor sem frissitett, hanem a régi portok alapján a régi kódokat
igyekezett letölteni. Ekkor mezitlábas módszerrel letöltöttem az új arts, kdebase,
kdelibs és kde portokat és felülirtam velük a régieket. Az arts 1.2-t sikerült
forditanom és telepitenem de a kde portoknál a telepites kezdetekor a 3.1.4
cheksum-ját kérték számon a 3.2 distinfo állományán. Az új port összes
állományát végignéztem, de sehol nem találtam 3.1.4 bejegyzést, igy nem tudom
miert akarta mindig a 3.1.4 cheksum-ját ellenőrizni a 3.2 helyett.
Csabimanó az freebsdforum.org listáján irta, hogy ő portból forditotta az új
változatot. Érdekelne, hogy ő hogy csinálta. Tálan másoknak is sikerült itt a
fórumon?

Üdv,
Zoli.