[BSD] mail kerdes

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Jún. 30., Sze, 14:35:07 CEST

On Wed, 30 Jun 2004, Fazekas [iso-8859-1] Mihály wrote:

> Sziasztok,
>
> Tudtok -e olyan megoldasrol/lehetosegrol, hogy egy unix alapu
> levelezoszervert (jelenleg debian, kb. 1 honap mulva BSD lesz) ugy
> lehessen hasznalni, hogy a leveleket az outlook (vagy az OE)
> "kozvetlenul a szerveren kezelje", azaz ne toltse le a lokalis gepre.
> Erre a levelek rendkivul nagy szama miatt van szukseg.
> (a levelek tobbsege nem spam)
>
> Jelenlegi 5letem az, hogy X-Win32, es remote futtatni akarmelyik graf.
> mail programot. De ok ragaszkodnak vmiert az Outlookhoz, ill. az
> OE -hez.

> [...]

A megoldast ugy hivjak IMAP. Az imap-ot arra talatak ki, hogy a szerveren
tarolodjanak a mailboxok es folderek. A felhasznalok lokalisan csak egy
kis reszet tartjak foldereiknek. Tehat neked egy smtp+imap paros kell.
smtp celra: sendmail, qmail, postfix, exim johet szoba
imap celra: cyrus, courier (a Washington University IMAP szerveret nem
ajanlom...

Egyedul, egy dolog nem mukodni az Outlook Felhasznaloknak a group
calendar. Arra meg nem talaltam jo megoldast...

Udv:
 	Mohacsi Janos