[BSD] SendMail probléma

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Jún. 30., Sze, 10:46:20 CEST

Ismet en. Osszehasonlitottam a nalam talalhatot (igaz, ez 4.9-es
rendszer) es itt, a listan levoket. Amit eszrevettem:

> - nalam van egy access allomany (persze kell hozza a megfelelo FEATURE
> is az mc-ben), itt mondom meg ki mit csinalhat, esetemben ez egy sor:
> 192.168 RELAY
> - a local-host-names tartalmazza az osszes domain-t amivel foglalkozni
> akarok
> - relay-domains van, de ures, lehet, hogy itt lehet meg optimalizalni :-)
> - van a domainnev.submit.mc es cf allomany
> Most egy mac elott ulok es kicsit furcsa a cut&paste funkcioja, igy az
> mc allomanyom nem illesztenem most be...

OK, ezt csináltam:

root at geochemsource# cat access
# $FreeBSD: src/etc/mail/access.sample,v 1.1.2.2 2000/11/03 07:23:50
dirk Exp $
#
# Mail relay access control list.  Default is to reject mail unless the
# destination is local, or listed in /etc/mail/local-host-names
#
38.118.143.118 RELAY
root at geochemsource#

Az mc-ben ez van:

root at geochemsource# cat geochemsource.com.mc | grep access
FEATURE(access_db, `hash -o -T<TMPF> /etc/mail/access')
root at geochemsource#

A local-host-names-ben továbbra is szerepel a mess.hu.
Az mc-ben továbbra is szerepel a FEATURE(`use_cw_file')dnl

A /etc/hosts-ban szerepel ez:

38.118.143.118      mess.hu

Ennek ellenére még mindig RELAYING DENIED van. Az a tippem, hogy
a /etc/hosts a rossz, mivel az nslookup szerint a mess.hu ===
mess.hu.geochemsource.com.
De fogalmam nincs, hogy ezt hogy lehetne megjavítani. Talán telepítsek föl
egy bind-et csak azért, hogy tudjak levelezni? (BTW ahhoz sem értek valami
nagyon...)