[BSD] SendMail probléma

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Jún. 30., Sze, 09:52:07 CEST

Nagy László Zsolt wrote:

> OK, igazad van. Van itt egy sendmail.cf, de sendmail.mc az bizony
> nincsen. Íme:

Az nem baj :-) Az, hogy az .mc allomanyt minek hivjak, nagyjabol
erdektelen. Nalad nyilvan a geochemsource.com.mc-be kell irni, mint arra
magad is rajottel :-)

> [...]
> 127.0.0.1               localhost.geochemsource.com localhost.mess.hu
> localhost
> 38.118.143.118          geochemsource.com geochemsource
> 38.118.143.118          geochemsource.com.
> 38.118.143.118          mess.hu
> 38.118.143.118          mess.hu.
> gandalf at geochemsource%nslookup mess.hu
> Server:  ns1.infinology.com
> Address:  38.118.142.3
>
> Name:    mess.hu.geochemsource.com
> Address:  38.118.143.118
>
> gandalf at geochemsource%
>

> Ennek ellenére továbbra is ugyan az a hiba (relaying denied).

Hat akkor - mivel most nincs idom foglalkozni vele - nem marad mas
hatra, mint az, hogy

1) megenezed a doksikat es pl azt a leirast amit valaki bekuldott tegnap
ejjel (jo pl a FAQ a sendmail.org-on)

2) ha ugy sem megy, akkor van egy franko debug modja a sendmailnak ami
azonban csak eros idegzetueknek valo. Ott pontosan kiderul, hogy miert
akad el a kezbesites.

Mondom az erdekes az, hogy nekem van egy gepem amelyiknek van egy sajat
domainje (igaz csak egy es nem ket teljesen kulonbozo) es azon belul
tobb aldomainje, es azokkal semmi gondja, hogy felismerje, hogy az mind
o. Igaz viszont az is, hogy ehhez feltetlenul szukseges volt egy helyi
DNS szerver uzemeltetese, azota megy jol. Ha majd egyszer raerek, akkor
majd kiprobalom mit szol egy plusz (de szinten kamu) domain megjenesehez...