[BSD] SendMail probléma

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Jún. 30., Sze, 07:00:35 CEST

Szia!

On Wed, Jun 30, 2004 at 12:08:21AM +0200, NAGY, Zoltan A. wrote:
> Ez a local-host-names váltotta a régi /etc/sendmail.cw -t?

Igen.

> Igen régi sendmail emlékeim szerint a helyi hostneveket
> abba kellett betenni. Lehet erre még szükség van?

Igen, de csak az uj neven termeszetesen :-)

Egyebkent gondolom akkor arra is emlekszel, hogy a sendmail mennyire
ragaszkodik ahhoz, hogy pontosan beallitott DNS setup legyen a
mukodtetesi helyen... ez mar tobbszor okozott gondot.

> Amúgy igazából nem is értem miért ragaszkodnak
> sokan a sendmailhez, amikor már van kisebb, lágyabb,
> jobb is -- hogy ez kinek melyik az már hitvita szint. :)

Igen, de nyilvan a kerdezo az alaprendszerben levo eszkozoket szerette
volna hasznalni, az pedig jelenleg a sendmail. A 4.7-es FreeBSD-hez a
ports mar jo esellyel nem mukodik, ugyhogy meg meg is ertem... bar egy
frissitest mindenkeppen ajanlanek, ha megoldhato. En meg csak arra
valaszoltam, amit kerdeztek :-)

> Rémálmaimban el?jön még a polc tetemes részét elfoglaló
> OríliSzendmél kötet(ek)... ;-)

Nekem csak egy bajom volt vele, hogy tul draga :-) (a konyv)

BSD: An Operating System, Not a Religion.